Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (InPost Paczkomaty 24/7) już od 200,00 zł.
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1.  Formularz zwrotu/reklamacji


Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Odesłanie produktu


Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu bez oznak użytkowania wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu / faktury zakupu.

3.  Wysyłka


Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
KRAW - BIEL
Celiny 7

97-200 Tomaszów Mazowiecki

Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

KRAW - BIEL
Celiny 7

97-200 Tomaszów Mazowiecki

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Koszt zwrotu towaru ponosi kupujący.

 W przypadku zwrotu z szybkiego przelewu i/lub karty płatniczej zostanie on zwrócony na rachunek bankowy podpięty po w/w metodę płatności.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl